Banking Market and Business

MARKETINGNING IQTISODIY TIZIMDAGI O‘RNI VA AHAMIYATI

Kalit so'zlar: Marketing, iste’molchi, reklama, 4P, narx, brend, sifat, ahamiyat, Raqamli marketing, An’anaviy marketing, influencer marketing

Anotatsiya: Ushbu maqolada marketing va uning mohiyati, marketing nima va nima uchun bu darajada muhim qolaversa uning kelib chiqishi. Shu bilan birga marketinging vazifalari turlari haqida alohida aytib o’tilgan. Marketing – bu sotuvning yuragi. Bu faqat reklama emas balki mahsulotni yaralishidan tortib toki iste’molchilarga yetguncha bo’lgan barcha jarayondir. Uning ahamiyati – mahsulotni tanishtirish, mijozlarni jalb qilish va ularni olib qolish va savdoni oshirishda juda muhimdir. Eng asosiysi - bu korxonaning iqtisodiy faoliyatida hal qiluvchi ahamiyatga ega bo’lgan strategik jarayon bo’lib, uning samarali tashkil etilishi raqobatda ustunlik, mijoz ehtiyojini qondirish va barqaror rivojlanishning asosiy omilidir.

Muallif: Komilova Mukarram Qobiljonovna, Boliyeva Dinora Rustam Qizi

Maqola sahifalari: 20-25

Maqola sanasi: 2025-11-03

So'nggi maqolalar

MARKETINGNING IQTISODIY TIZIMDAGI O‘RNI VA AHAMIYATI

Komilova Mukarram Qobiljonovna, Boliyeva Dinora Rustam Qizi

2025-11-03

MA’NAVIY YUKSALISH TARG’IBOTCHILARI

Komilova Mukarram Qobiljonovna, Aktamova Surayyo

2025-09-28

USING MODERN COMPUTER PROGRAMS IN TEACHING

Masudova Makhliyo Dilshod Qizi

2025-08-21

Biz haqimizda

Ilmiy jurnal O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi huzuridagi Axborot va ommaviy kommunikasiyalarni rivojlantirish agentligining 14.02.2024 / №224008 - sonli Guvohnomasiga ega.

Bog'lanish

Samarqand shahri Mirzo Bedil ko'chasi 18

+998 94 181 99 44

https://t.me/Abbos_Bekmurodov

abbos85@umail.uz