Kalit so'zlar: Marketing, iste’molchi, reklama, 4P, narx, brend, sifat, ahamiyat, Raqamli marketing, An’anaviy marketing, influencer marketing
Anotatsiya: Ushbu maqolada marketing va uning mohiyati, marketing nima va nima uchun bu darajada muhim qolaversa uning kelib chiqishi. Shu bilan birga marketinging vazifalari turlari haqida alohida aytib o’tilgan. Marketing – bu sotuvning yuragi. Bu faqat reklama emas balki mahsulotni yaralishidan tortib toki iste’molchilarga yetguncha bo’lgan barcha jarayondir. Uning ahamiyati – mahsulotni tanishtirish, mijozlarni jalb qilish va ularni olib qolish va savdoni oshirishda juda muhimdir. Eng asosiysi - bu korxonaning iqtisodiy faoliyatida hal qiluvchi ahamiyatga ega bo’lgan strategik jarayon bo’lib, uning samarali tashkil etilishi raqobatda ustunlik, mijoz ehtiyojini qondirish va barqaror rivojlanishning asosiy omilidir.
Muallif: Komilova Mukarram Qobiljonovna, Boliyeva Dinora Rustam Qizi
Maqola sahifalari: 20-25
Maqola sanasi: 2025-11-03
Komilova Mukarram Qobiljonovna, Boliyeva Dinora Rustam Qizi
2025-11-03
Ilmiy jurnal O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi huzuridagi Axborot va ommaviy kommunikasiyalarni rivojlantirish agentligining 14.02.2024 / №224008 - sonli Guvohnomasiga ega.
Samarqand shahri Mirzo Bedil ko'chasi 18
+998 94 181 99 44
https://t.me/Abbos_Bekmurodov
abbos85@umail.uz